onsdag 19. juni 2013

En liten milo...

Jeg har strikket en nydelig liten jente-vest. En prinsesse verdig er den, i rosa farge med hjerte-fletninger foran på siden.


En liten frøken skal få noe å varme seg på i sommerkveldene. Mønsteret heter Milo(kan kjøpes på ravelry), og størrelsen er nyfødt. Strikket denne med Indiecita DK, alpakkagarn på pinne 4.
Veldig spennende modell! Ufattelig enkel, og med et HAV av muligheter til å gjøre den personlig.
JEG LIKER :)


 Med denne deltar jeg også i Pinnekrokens utfordring for juni: Hjerter :)

8 kommentarer:

  1. Milo er et lekkert mønster, din ble kjempesøt!

    SvarSlett
  2. Den var søt og kjempefin!!

    SvarSlett
  3. Milo er nydelig, skjønner ikke hvorfor jeg aldri har kjøpt mønsteret. Det har jo uendelige muligheter.
    Gleder meg virkelig til å se hva du får ut av det lekre uvenngarnet du har fått - utfordringer er til for å tas på strak arm.

    SvarSlett
  4. You are a talented knitter for sure!

    SvarSlett
  5. Veldig søt vest! Takk for bidraget til Pinnekrokens utfordring <3

    Hilsen Miriam

    SvarSlett
  6. Det mønsteret er så fint, og vesten din ble kjempe søt. :-)

    SvarSlett
  7. Den var kjempesøt! Må vel kanskje strikke en liten Milo selv snart :)

    God helg!

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)