onsdag 22. mai 2013

Høstvest til fest.

Tenk at et er over 1 måned siden sist innlegg. Men det er heldigvis ikke like stor tørke på pinnene som her i bloggen.
Jeg har bl.a. fått strikket en Høstvest til fest fra Pickles.




Jeg har hatt noen nøster med Indiecita DK, fra Peru, liggende, i flotte farger. Jeg har ventet og lett etter det perfektet prosjektet, og synes jeg fant det her. Likte fargene så godt sammen, at jeg klarte ikke å bruke garnet farge for farge før jeg fikk ett kominert prosjekt først :)


Denne er størrelse 2 år, gratisoppskriften. Strikket på pinne 3,5 og 4.


Miiiiin....!

2 kommentarer:

  1. Den var flott!

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  2. Nydelig. Flotte farger.Fin blogg. Legger meg til som følger her.
    Klem

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)