tirsdag 8. mars 2011

Fra meg og min "venn" symaskina.

Nå er det så mange som taler så varmt om sying :) Forrige hobbykveld hadde flinke jenter med seg symaskin og greier, mens jeg bare satt der med mitt strikketøy....

Men inspirert blei jeg, så i går kveld med min søster på besøk superproduserte vi hver vår strikketøysmappe før leggetid.
Og så prøvde jeg meg på en strikkepinnemappe også :) Ikke helt sikker på hvordan slike skal lages, trolig litt ulikt min mal, -for den ble finest på det som skulle være vranga... Og, ja, jeg kunne nok dandert den noe bedre, i stedet for å slenge hele lefsa fra meg på kjøkkenbordet for å fotografere...


Gardinkappe til gubbens kontor er også i sving, og til kjøkkenet, og så har jeg klipt opp stoff til et par poser til. Poser får en vel aldri nok av?

Posen er forresten inspirert av duBedåre som laget noen utrolig tøffe poser for ei tid siden. Nå ser jeg hun har laget enda fler. Stilige er dem, med utrolig artige merker på! Se og bli inspirert! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)