onsdag 28. januar 2009

To nye prosjekter...

Hei igjen, er tilbake etter ei tid uten nettforbindelse og kontakt med omverden:)



Jeg har det med å kaste meg på bølger som går ute i nettverden, så alt det jeg lager er gode ideer fra hobbyforumer og blogger jeg besøker. Mine siste prosjekter også:)



Det første er halsen "Wham bam thank you lamb" utrolig enkelt laget av et rektangel. Med det samme jeg kom over ideen på nettet begynte mine to lilla eskimonøster å rope på meg fra garnkorva, -og her er resultatet:)







Ellers er jeg godt igang med min "Klukka".

Har oppskriften fra Familien i høst, ellers kan en kjøpe garn og oppskrift hos Birgirsdottir. Denne strikkes i Mor Åse garn som jeg hadde liggende med tanker for et teppe.

Jaja, kjolen blir forhåpentligvis kjekk å ha;)

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Her var det flere fine og kjente strikkeprosjekter. :o)

    Takk for kommentar på bloggen min. Og gratulerer, for du vant den ene premien! Hvis du tar en titt inn på min blogg ser du hva det er. Og så trenger jeg adressen din. ;o)

    Du kan sende meg en mail på mimouna_andersenalfrakrøllyahoo.no
    (en "ordentlig" @ istedenfor bokstaver)

    SvarSlett
  2. Hey!!
    Haaper det er greit at jeg har url-en til bloggen din pa sida mi da!?! Trudde jeg hadde spurt, men den gang ei altsaa kanskje.. Fine ting du lager!! Venter fresten spent paa "mage-bilde;o)" hehe. Jeg er i La Paz naa, merkelig.. Gatene her er fulle av selgere, umulig for biler aa kjoere.. Mer kaotisk enn Lima, virker fattigere ogsaa, ikke saa vestlig.. Bilder foelger nok paa bloggen. Haaper alt staar bra til med alle, pass paa deg sjoel, gla i deg og de andre 3;o)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flotte farger i klukkaen! Blir inspirert her til å strikke en ny :-)

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)