søndag 23. oktober 2011

Endelig jeg også...

Ja, jeg kaster meg endelig på bølgen "strikke vridd hals fra Pickles" jeg også.Trengte en svart og kjedelig, -og passe nøytral hals.


Et dypdukk i garnlageret mitt gav tre nøster babyull, og pinne str 10. Og noen og nitti masker. Har nok ikke brukt mer enn to nøster, for jeg måtte felle av da tida ble knapp :) -Kunne med fordel vært strikket noen omganger til, men det får bli neste gang...

(Nei, tråden er ikke festet, og ja, jeg ville like å finne ledningen kamera-pc snart så jeg fikk litt bedre bilder...)

God helg videre!

4 kommentarer:

  1. Heidi!!

    Veit du at når jeg sjekket bloggen din etter at det roa seg her på nattevakta, da var det ingen nye innlegg... Men når jeg tilfeldigvis kommer innpå kl 6 om morgenen, da er det nylig lagt ut et innlegg!! Du er blitt litt av et nattdyr!

    Men jeg liker halsen din innmari godt, - får prøve et sånt jeg også!!

    Du er så kreativ og finner alltid noe lurt og fint å bruke garnet på!!

    M.E.

    SvarSlett
  2. Den ble jo kjempe fin!

    Synes ikke det gjorde noe at den ikke ble så lang.

    Takk for at du er med på mitt blogglotteri! Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Flotters hals, som antagelig passer til alt! Er den strikka med tre tråder på en gang?

    God søndag!

    SvarSlett
  4. Jupp, trippel tråd :)
    Da går det så det suser...

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)