lørdag 2. oktober 2010

Sommertopp...

Kanskje litt utenom sesongen det her, men har ikke hatt noe bilde av denne tidligere:)
Min blå hjemmesydde sommertopp som har vært masse i bruk i sommer. Passer fint over en voksende mage, -og sikkert siden også:)
Sydd etter en topp jeg hadde fra før.
Hemmligheten bak mangel på strikk over hele bryststykket ligger rett og slett i at jeg gikk tom, -og da fikk det heller bare være sånn.
Litt sånn hyrten og styrten prosjekt som slett ikke var planlagt, -og heller ikke ble hentet opp på sybordet for å fullføres da nytt strikk ble innkjøpt. Ikke her en sjekker hvor rette sømmer osv er heller, nei. Ville bare se om jeg kunne få det til, -og går for godkjent:) Den gjør sin gjerning...

2 kommentarer:

  1. Søt topp! Og nå er det jo nesten varmt nok til å bruke den igjen, snodig høstvær i år.

    Angående sjalet: Det er nokså likt mønster på Multnomah og Holden Shawlette, men jeg ville klart ha valgt det siste skulle jeg ha strikket et nytt. Mye finere mønster og finish. Veldig enkelt å strikke var det også.

    SvarSlett
  2. Flott topp! Jeg er veldig glad i sånn type fasong, og det helt uten en voksende mage. Kunne nok tenkt meg noe slikt, men det er så mye arbeid med all strikken.. hehe Lat sa du? ;)

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)