tirsdag 7. juli 2009

Sommerkjole



Et lite prosjekt jeg hadde for ei tid tilbake. Denne er gitt bort i gave, og ca str 5-6 år. Moro å se at en kan få til å lage noe heilt uten mønster:) Men har helt klart hentet inspirasjon fra nettverden også her...


Her brukt mandarin naturell på pinne nr 4.



Ellers er det bare å innrømme at i sommervarmen som har vært har det ikke vært det minste fristende å holde på med håndarbeid. Derfor en liten notis til et anna sommerprosjekt her;

min gulllakkerte trillebår med blomster i;)


Et utrolig genialt påfunn da jeg ikke liker å ligge på alle fire å luke i bed. Her er det bare å ta blomsterkassa med seg, og så har man pynt uansett i hvilken av hagene en sitter.

Jupp, det er genialt å ha en hageflekk både på nord-, sør- og østsida av huset!

1 kommentar:

  1. Jaja, lillesøs! Du har nå jammen meg monge idear!! :)Men kjekt blomsterbed jaffal! Sjå oss bruke me trillebårene te andre ting, me.. :) Om ei veka e me o Vestfoldingar igjen, så då får eg komma opp å sjå på blomsterbedet ditt ein dag! takk for igår, forresten, og god natt!

    SvarSlett

Heia, legg gjerne igjen noen ord, det er kjekt;)